marți, martie 03, 2009

Descoperiri

Timp de o săptămână, pentru un mic proiect, am integorat, prin intermediul internetului ca fiind cea mai ieftină, rapidă şi fără nevoia de a ieşi din casă sursă, zeci de persoane, de diferită vârstă, aproape toate fiind total necunoscute mie. Deci, întrebarea suna astfel: Care a fost cea mai hazlie/interesantă descoperire a dvs. timp de întreaga viaţă, bazată pe orice?

Răspunsuri am primit destul de multe, unele neserioase, altele chiar perverse. Am ales cele mai bune, după părerea mea.

Deci, răspunsurile:


- Când, ieşind din baie, îţi ştergi corpul cu un prosop, începe să o faci de la cap terminând cu picioarele. Dacă începi de la picioare înspre cap, apa adunată în prosop se va scurge în jos şi te va uda din nou.


- Când eram mic, mama mea deseori îmi spunea că, atunci când pisica mă muşcă – inseamnă că o face din dragoste. Acum am 30 ani şi în sfârşit am înţeles, cu vreo 4 luni în urmă, că nu e adevărat. Defapt, acele muşcături însemnau „lasă-mă în pace copil nesuportabil ce eşti!”.


- Dacă, în timpul lucrului la birou, înşiri pe masa de lucru multă hârtie, făcând dizordine, oamenii care vor trece pe alături vor crede că eşti foarte ocupat, te vor lăsa în pace şi nu îţi vor mai da de lucru.


- În timpul jocului de computer, majoritatea apasă butoanele care răspund de săritură, mers, fugă şi tot aşa, foarte tare şi intensiv. Pentru ce? Apăsarea butoanelor mai tare nu va face ca personajul tău să sară mai sus, să pălească mai tare sau să fugă mai repede.


- Ceaiul negru, verde, alb şi roşu este făcut din aceeaşi plantă, diferenţa constă doar în prelucrarea frunzelor.


- Niciodată nu spune fetei că e grasă, mai tot timpul aceasta aduce la plâns sau violenţă.

Aberaţii...

Niciun comentariu: