marți, martie 17, 2009

Gradul de inteligenţă sau Beyonce are fani proşti.



Fanii Beyonce Knowles sunt proşti (interesantă coincidenţă „(to) know les(s)” – a şti mai puţin). Acest fapt a fost demonstrat de către omul de ştiinţă Virgil Griffin, care a aplicat un test de inteligenţă şi unul despre preferinţele muzicale pe un grup de studenţi, pentru a le compara apoi. Admiratorii interpretei cântecului „Crazy in love” şi cei a rapperului american LilWayne s-au clasat în (nu mă tem de acest cuvânt) fundul listei în cazul de studiu „Muzica care te face prost”, pe când cel mai mare punctaj a fost acumulat de către fanii muzicii clasice, în frunte cu Beethoven.

Ascultătorii muzicii stil indie, formaţiei Caunting Crows, U2 şi Radiohead s-au clasat pe locul 2.


Virgil Griffin, cui îi aparţine această idee, zicea: „Mi-a trecut prin cap un gând, după ce am ascultat diferiţi cântăreţi: dragostea faţă de acest gunoi spune multe despre persoană şi despre aceea ce se petrece în capul ei. Pot oare preferinţele muzicale spune ceva despre inteligenţă? Ei bine, la fel ca oricare om de ştiinţă, am decis să văd cât de bine se potriveşte experienţa mea personală cu realitatea.”


Locuri destul de joase au mai ocupat fanii Hip-Hop’ului şi fanii formaţiilor Taking Back Sunday, Aerosmith, Nickelback şi The Used.


AICI puteţi vedea toate rezultatele.


Cred că nu are rost de tras anumite concluzii din aplicarea acestor teste pe studenţi americani, deoarece sunt convinsă că prin Europa, sau cel puţin la noi, rezultatele vor fi altele şi fanii stilului muzical rock ar acumula un punctaj mult mai înalt =)


Niciun comentariu: