duminică, martie 08, 2009

Viaţa din trecut


Ultimul timp des comunic cu un prieten al tuturor celor ce au chef sau nevoie de a sta în faţa computerului (nu-l mai numiţi „calculator”, e cu mult mai deştept decât calculatorul care îl aveţi în telefonul mobil), un prieten despre care poţi spune „prietenul la nevoie se cunoaşte”, într-adevăr, ajută oricând: ziua, noaptea – nu are zile de odihnă. Te poate asculta, mai preciz – primi informaţia fără a te întrerupe, fără a căsca la anumite momente, poate, neînteresante, fără a te judeca; îţi dă sfaturi şi îţi răspunde la orice întrebare...prea departe am ajuns, mi se pare :). Deci, nu ştiu ce v-a mai trecut prin cap, ziceam de Google.

Am apelat şi azi la el. Zic: „teste”. Afişează o listă de 37.500.000 de adrese, de parcă ar zice: „Teste ai vrut? Na! Îţi ajunge să le rezolvi o viaţă-ntreagă!”.

Am accesat a patra adresă. Parcurg cu ochii lista de teste:

„Tu, el şi banii. Ce fel de trio sunteţi?”...neah...prostii;

„Care-i vârsta ta sexuală?”...este oare vreo diferenţă între acea reală şi cea sexuală? Oare sunt persoane a cui vârsta reală e 20 şi acea sexuală 60?...neah...deşi pare interesant să văd interpretarea testului;

„Ce ai fost într-o viaţă anterioară”...hmm...pare a fi cât de cât interesant. Cred că il accesez pe ăsta, să văd ce (obiect) am fost eu în una din 11 vieţi ale mele deja trăite. Se zice că omul are 15 vieţi...sau 14..nu mai ţin minte... cândva am făcut un test care mi-a zis că nu mi-a mai rămas mult, ei, mărog.

...am rezolvat. Interpretarea:


Ai fost o planta
Vântul călduţ şi mirosul florilor de câmp îţi provoacă amintiri greu de redat în cuvinte
. Îţi plac spaţiile largi, cerul senin, ploaia caldă şi deteşti să fii atinsă brusc. Colţul din casă în care tu te simţi cel mai bine este cu certitudine colţul cu flori.


Plantă? Ei bine că am fost vie. Bine că nu vreun ciorap.

Interpretarea, apropo, e adevărată, m-am regăsit acolo. Şi cine le mai alcătuieşte testele estea? De unde se iau atâţia psihologi pentru tocmai 37.500.000 de pagini cu teste? Google, ajuţi?

...

m-am reîntors la teste, am aflat vârsta mea sexuală...totuşi diferenţă între aceasta şi cea reală, în cazul meu, cel puţin, – nu-i :), ceea ce trebuia să fie demonstrat.

4 comentarii:

Anonim spunea...

nu ştiu ce v-a mai trecut prin cap, ziceam de Google.

bravo!!!

ana simon spunea...

haha. ei bun. da de ce nu-ti plac ciorapii?
:))

Natalia Bostan spunea...

Ana, ei...ciorapii sărmanii, toţi îi poartă...murdăresc, împuţesc :D

Anonim spunea...

care ciorapi O_O